söndagen den 24:e januari 2010

Kört fast...Men här kommer fläktkåpa a la lantliv

Näe, hörni... Jag har kört fast lite i husbloggandet. Så mycket bilder och så mycket sambon har grejat med som jag inte vet hur jag bäst ska förklara.


(Trudi)


Här kommer ändå lite bilder på vår fina, "gamla" och lantliga fläktkåpa. Jimmy har gjort allt själv (mycket stolt sambo/skribent). Text kommer inom kort. Håll tillgodo :-)































Vattnet fungerar och det är go värme i huset nu :-). Tack till alla er som hittat tillbaka för era hälsningar. De värmer gott. Tids nog hinner jag till er också :-). Och till alla nykomlingar, välkomna.

Kram från mig
/maria

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hej kusin! Kul att få se lite bilder igen. Det har hänt grejer! Håller tummarna att det ska gå komplikationsfritt till det är dags för inflytt :)
Kramar från Emma

Majas skafferi sa...

hej! Vad mycket som hänt här! :)kul..tvättstugan blev jättefin!
Köket ser också lovande ut!
kämpa på!